sobota, 2 lutego 2013

Pomocy! :(

Słuchajcie....Nie wiem co się dzieje z moim blogiem :( Czy jest coś nie tak? Kiedyś miałam nawet po 200 wyświetleń dziennie. Teraz ta liczba spadła o ponad połowę :/ Naprawdę nie wiem co się stało. Może Wy mi powiedziecie czy coś nie tak? Może powinnam się więcej reklamować. Macie jakieś pomysły na to żeby ta liczba wzrosła? Bardzo proszę o pomoc! Znacie jakieś strony na których można się zareklamować? Kurde...Jeżeli ta liczba nie wzrośnie to nie wiem co będzie dalej. Jest dosyć dużo miłych komentarzy ale to co dzieje się od kilku dni naprawdę mnie przeraża. Myślałam, że będzie co raz więcej wyświetleń, więcej osób będzie czytać bloga ale chyba się myliłam :/ Jeżeli znacie jakieś stronki albo blogi na których mogłabym umieścić link do swojego bloga podajcie je w komentarzach. Albo jeżeli mogłybyście napisać jak wy rozwijacie swojego bloga tzn jak zachęcacie do jego czytania albo gdzie szukacie czytelników. BARDZO WAS PROSZĘ POMÓŻCIE! :( 
Pozdrawiam, Aga :* 






16 komentarzy:

  1. Kochana ja czytam Twojego bloga i bardzo go uwielbiam. Ledwo widzę już na oczy ale napiszę Ci że jestem z Tobą i zaraz Misia zareklamuję Twojego bloga na swoim :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana na poczatek nie panikuj... Wdech i wydech...
    Z przyjemnoscia poswiece nastepna notke Tobie na moim blogu. Tylko niestety bedziesz musiala poczekac pare dni... Pozniewaz zucilam dziewczynom wyzwanie... 15 kom = nowy dzial...
    Spadek wyswietlen jest napewno spowodowany tym ze sa wyjazdy na ferie, nie ktorzy juz je skonczyli ale skolei tak jak ja czekaja... Tak ze dla nie ktorych jeszcze/juz jest szkola.
    Nieee napewno to nie jest wina reklamowania sie... Tutaj tez musi byc chec czytelniczek... Ja zawsze staram sie zajrzec na kazdy blog ktory zostal zareklamowany z komentarzem na moim blogu... Chociaz osobiscie sama nie lubie zasmiecac komus bloga wiec stworzylam sobie konto na fb gdzie obserwuje fandomy chlopakow np: 3000 w gore. I tam pozostawiam linka do nowego dzialu. Hm... A co do twoich wyswietlen.... Jezuuuu serio ponad 200 milas?! U mnie to marzenie scietej glowy... Jak ty bys zobaczyla jak u mnie sa wyswietlenia to bys na zawal zeszla. Kochana naprawde nie masz co panikowac, na pewno jest to tylko chwilowe :) a teraz wybacz ide jeszcze spac xD
    Pozdrawiam.
    Patrycja

    + wszystkie bledy prosze wybacz mi. Ja jeszcze spie, bo przed chwila sie obudzilam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieje ze to tylko chwilowe .... Dzięki za pomoc :***

      Usuń
  3. Właśnie przeczytałam całość i stwierdzam, że sprawa wyświetleń to nie żaden problem, jak ktoś chce to czyta i nawet jeżeli byłaby to tylko jedna osoba, to powinnaś pisać dalej ... ;))
    Szczerze jakoś taki styl pisania bardzo przypadł mi do gustu, więc czekam na ciąg dalszy ... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłoś swojego bloga do katalogow blogów typu Tajemniczy Ogród :) albo do oceny? :p buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się!:* Też tak kiedyś miałam. To wszystko zależy od ludzi. Kiedyś miałam nie całe 50 wyświetleń dziennie. Teraz mam ich ponad 500 ;pp Będzie dobrze !! ;]]

    zapraszam do mnie;
    http://onedirectiontujulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hej nominowalam twojego bloga do liebster :)
    szczegoly: http://szmaragdowytalizman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No na wstępie bardzo dziękuje za komentarz u mnie i zostawienie linka do tego cudownego opowiadania ! ! JEst Idealnie Perfekcyjne ! !
    Jeden wieczór a ja przeczytałam wszystko :D
    Czekam na kolejne . Czy mogłabyś mnie o nich informować ? Bylo by mi łatwiej . . :))
    Ściskam Cię bardzo mocno :* * < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) I dziękuję. Będę Cię informować ... :)

      Usuń
  8. Ciekawy bllog.! ;d Dodałam Cię do obserwatrów mam nadzieję ,że się odwdzięczysz http://gabisia1.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń