wtorek, 22 stycznia 2013

Liebster Award

Zasady na pewno już znacie ... :P


Zostałam nominowana przez   Martyna ;3. Oto odpowiedzi na pytania. 

 1.Co jest dla Ciebie najważniejsze? Rodzina i przyjaciele <3
2.
Masz piosenkę, której słuchasz już bardzo długo (powyżej 5miesięcy) i jeszcze Ci się nie znudziła? Pewnie... "More than this"
3.Co chciałabyś robić w przyszłości ? Jeszcze nie wiem...
4.Jak to się stało, że prowadzisz bloga? Zaczęłam czytać blogi o 1D i stwierdziłam, że również zacznę pisać :)
5. Co jest wg Ciebie podstawą dobrego związku? Szczerość i zaufanie.
6.
Bez czego nie jesteś w stanie przeżyć nawet jednego dnia? Bez jedzenia xd :P
7. Co cię inspiruje? Nie wiem czy chodzi o blog czy o życie...
8. Czy zdarzyło Ci się czegoś w życiu żałować? Tak...:/
9.Na jakim filmie ostatnio byłaś w kinie? "Przed świtem cz.2" :***
10. Co widać z okna Twojego pokoju? Drzewa, bloki i boisko do koszykówki :)
11.Co widać z okna Twojego pokoju? odp. wyżej



 Zostałam nominowana przez  . Oto odpowiedzi na pytania.

 1) Ile masz lat? 15 :>
2) Jak masz na imię? Agnieszka :3
3) Jaki jest według Ciebie sens istnienia? Pomagać innym ^^
4) Twoje motto życiowe? Dąż do marzeń, a na pewno się spełnią.
5) Twoje największe marzenie? Spotkać One Direction albo być na ich koncercie *.*
6) Jakich najbardziej nie znosisz ludzi? Fałszywych.
7) Od kiedy jesteś fanką 1D? Od niecałego roku :>
8) Co wniósł do Twojego życia ten zespół? Można powiedzieć, że zmienił moje życie. Ich piosenki często wzbudzają we mnie wzruszenie. Ciągle o nich myślę. Dzięki Nim zrozumiałam, że trzeba dążyć do marzeń.
9) Jak długo prowadzisz bloga? Od ponad tygodnia :D
10) Jaka byłaby Twoja reakcja kiedy byś zobaczyła swojego idola? Nie mam pojęcia. Chyba bym zemdlała. Przytuliła się i zadawała pełno pytań.



Zostałam nominowana przez Kinga Horan. Oto odpowiedzi na pytania.

 1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka One Direction?  " I would" <3 Ale wszystkie kocham :)
2. Od kiedy lubisz 1D? Od niecałego roku.
3. Jak zareagowałabyś, gdyby chłopacy dodali Polskę do listy koncertów w trasie TMH ? Zaczęłabym krzyczeć, płakać i nie mogłabym w to uwierzyć....
4. Którego z członków One Direction lubisz najbardziej? ZAYN'A <3 :****
5. Masz zwierze? Jak tak to jakie? Niestety nie mam :(
6. W jakim województwie mieszkasz? wielkopolskim :)
7. Gdybyś mogła być zwierzęciem to jakim byś była?  Psem albo kotem :>
8. Jaki jest Twój ulubiony kolor? Niebieski ^^
9. Ile masz lat? 15 :*
10.Co sądzisz o moim blogu? Jest świetny !!! :*
11. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Leczo albo naleśniki :p *-*

Zostałam nominowana przez

1. Jak masz na imię ? Agnieszka :3
2. Ile masz lat ? 15 :D
3. Którego z chłopaków 1D lubisz najbardziej ? Zayn'a *.*
4. Opisz siebie w paru zdaniach. Jestem radosna i uwielbiam dobrze się bawić :D Jednak czasem bywam nieśmiała...
5. Ulubione piosenki One Direction. Wszystkie kocham :* <3 Ale najbardziej lubię "I would" i "Irresistible"
6. Czemu zaczęłaś pisać bloga ? Chciałam przekazać innym moje wyobrażenia :D
7. Jaki jest twój wymarzony chłopak ? Po prostu Zayn Malik <3
8. Co jest dla ciebie najważniejsze w życiu ? Szczęście, rodzina i przyjaciele.
9. Jaka była pierwsza piosenka 1D, którą usłyszałaś ? Chyba "What Makes You Beautiful"
10. Twoje największe marzenie ? Spotkać 1D!
11. Co najbardziej lubisz robić kiedy masz czas wolny ? Spotykać się z przyjaciółmi, uprawiać sport i pisać bloga :D 

Zostałam nominowana przez
1. Imię twojej najlepszej przyjaciółki/przyjaciela? Kinga <3
2. Ulubiona piosenka? "I would" albo "Irresistible"
3. Ulubiony blog z opowiadaniem?  http://gottabemineharrystyles.blogspot.com/
4. Ulubiony serial? Na wspólnej xd
5. Twoja pasja? Sport :)
6. Lubisz oglądać sport? Pewnie! :* 
7. Macie jakieś stronki na FB? Mam :)
8. Najlepszy dzień w życiu? Nwm... Każdy dzień jest wyjątkowy :D
9. Ulubiona zabawka z dzieciństwa? Zielony misiu ^^
10. Twój ulubiony aktor/ka? Hmm... nie wiem :/
11. Jakich ludzi obecnie hejtujesz? Żadnych.


Zostałam nominowana przez 

1. Od jak dawna interesujesz się One Direction? Niecały rok :)
2. Jaka cecha charakteru wkurza cię u ludzi najbardziej? Chamstwo.
3. Czy słuchając piosenek starasz się zrozumieć przesłanie? Tak.
4. Ile jest  osób w twoim zyciu do których możesz zadzwonić o 3 rano i wszystko opowiedzieć ? Około 3 :*
5. Jaka jest twoja reakcja gdy czytasz komentarze pod twoimi postami? Jak wiele znaczą dla ciebie opinie innych?<blog> Znaczą dla mnie bardzo dużo! Od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy :)
6. Jest coś czego teraz bardzo żałujesz? Tak :/
7. Kto jest twoim ulubionym wykonawcą? Nie potrafię wybrać jednego...
8.  Do jakiego kraju chciałabyś polecieć? Tajlandia *.*
9. Dlaczego własnie taka a nie inna tematyka bloga? Bo jestem fanką 1D i to o nich najczęściej myślę :D
10. Masz wielu wrogów? Nie.
11. Co sądzisz o związkach chłopaków z ich dziewczynami? :) Są okej :*


  Blogi, które nominuję:


 http://love-friendship-hatred.blogspot.com/

 http://gottabemineharrystyles.blogspot.com/

 http://opko-onedirection.blogspot.com/

 http://1directiondreaming.blogspot.no/

 http://inlovewith1dstory.blogspot.com/

I to tyle... Najchętniej nominowałabym jeszcze kilka blogów, ale dziewczyny nominowały już mnie, więc nie mogę :/ 


Moje pytania:

1. Kogo z One Direction lubisz najbardziej i dlaczego?
2. Ulubiona piosenka 1D?
3. Od kiedy jesteś fanką 1D?
4. W jakim mieście mieszkasz?
5. Twoje hobby?
6. Ktoś zainspirował Cię do pisania bloga czy sama z siebie zaczęłaś?
7. Ile masz lat?
8. Twoje marzenie?
9. Masz życiowe motto jak tak to jakie?
10. Jak masz na imię?
11. Co chcesz robić w przyszłości?





Bardzo dziękuję za nominacje :* <3 
Nowy rozdział postaram się dodać jutro :D 
Pozdrawiam, Aga :* 


 

 

3 komentarze:

  1. hejka, dzięki za nominację i informuję że zostałaś nominowana u mnie http://love-friendship-hatred.blogspot.com/ do libster awards - pytania na moim blogu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię do Libster Award :D
    Szczegóły u mnie irresistibleharrystyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń