sobota, 26 stycznia 2013

''Ale mi na Tobie tak cholernie zależy!''

**Z perspektywy Emily**
O co mu chodzi? O jaką niespodziankę mu chodziło? Bardzo jestem ciekawa. Kiedy byliśmy w jego pokoju powiedział:
H: Mam coś dla Ciebie ...
Wtedy chłopak wyjął z kieszeni małe pudełeczko. Otworzył je. Ujrzałaś piękny srebrny łańcuszek, na którym zawieszone było brylantowe serce.
H: Podoba ci się ?
E: Tak alee... ja nie mogę tego przyjąć.
H: Dlaczego?
E: Nie jestem tak wyjątkową osobą żebyś kupował mi prezenty...
H: Właśnie, że jesteś! Tak ślicznej dziewczynie mógłbym kupić dom z basenem,  a nie przyjmiesz drobnego prezentu... Proszę Cię weź go.
E: Harry ... Dziękuję Ci.
Przytuliłam przystojniaka z kręconymi włosami. Byliśmy w siebie wtuleni przez kilkanaście sekund. Nie chciałam się od niego odczepić.
H: Mogę Ci go założyć?
E: Pewnie - uśmiechnęłam się
Hazza założył łańcuszek na moją szyję. Był przepiękny.
H: Mogę coś zrobić?
E: No....
I wtedy pochłonęliśmy się w namiętnym pocałunku. Nie poznałam jeszcze nikogo kto by tak dobrze całował. Zdecydowałam, że nigdy nie przestane go całować. Jednak oczywiście ktoś musiał to spieprzyć!
Li: Hazza! Emily! Pizza przyjechała!
Wtedy oderwałam się od chłopaka.
H: Świetnie całujesz. Musimy to jeszcze powtórzyć....
E: To ty świetnie całujesz. Hahaha.
H: Mogłabyś mi podać Twój numer telefonu?
E: Pewnie!
Harry oczywiście miał przy sobie kilka telefonów. Więc szybko zapisał numer i zeszliśmy do jadalni.

***
N: Ta jedna pizza jest cała dla mnie!
Z: Tak wiemy.... Ty żarłoku. Przy dziewczynach byś przynajmniej się tak nie napychał tym jedzeniem.
N: Nie mam się czego wstydzić. Po prostu kocham jeść. I nic na to nie poradzę.
Z: Debil. - zaśmiał się
N: Sam jesteś debilem!
N: Lepiej powiedz (T.I) kto był dzisiaj cię odwiedzić...
Spojrzałaś na Swojego chłopaka.
T: Kto był?
Z: Noo.... Perrie była u nas na obiedzie.
T: Z jakiej okazji? Przecież mówiłeś, że się z nią nie kontaktujesz...
Z: No bo się nie kontaktuję! Tylko dzisiaj przyszła bo chłopacy ją zaprosili.
T: No mam nadzieję!
Z: No nie bądź zazdrosna. Przecież tylko Ciebie kocham.
Zayn przytulił Cię i dał ci buziaka. Cały czas myślałaś o tym czy to był tylko zwykły obiad, czy coś między nimi jeszcze jest.
Kiedy zjedliście poszłaś z Zayn'em do jego pokoju. Położyliście się na łóżku. Rozmawialiście. On co chwilę uświadamiał Ci, że tylko Ciebie kocha i Ty jesteś dla niego najważniejsza. Byliście w siebie wtuleni. Co chwilę składałaś pocałunki na delikatnym policzku chłopaka.

**Z perspektywy Niall'a**
Jaki Emily ma śliczny naszyjnik... Ciekawe od kogo go dostała... Teraz pora na prezent ode mnie.
Podszedłem do Niej.
N: Emily chodź na chwilę ze mną.
E: Spoko.
Kiedy zaprowadziłem ją do kuchni i wskazałem tort w kształcie serca leżący na stole bardzo się zdziwiła. Widniał na nim napis: ''Kocham Cię''.
N: To dla Ciebie. I naprawdę Cię Kocham.                         
E: Niall.... Ale ja Ci mówiłam,że masz nie liczyć na nic więcej.
N: Nie potrafisz zrozumieć tego, że mi bardzo zależy? 
Nie odezwała się słowem...
N: Kocham Cię.
E: Pocałuj mnie.
Kiedy usłyszałem te słowa byłem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. Powoli zbliżyłem się do Niej i zacząłem ją całować. Tak bardzo na to czekałem. Myślałem, że już nigdy ich nie dotknę. Niestety ta piękna chwila musiała się skończyć....
N: Z jakiej okazji chciałaś żebym Cię pocałował?
E: A co nie podobało się?
N: Podobało! I to bardzo.
Wtedy zobaczyłem Harrego. Wszystko widział ... Chyba mnie zabije!
H: No ładnie, ładnie.... Niall co to miało znaczyć?
N: Nie mogę jej pocałować?! Emily nie jest tylko twoja!
Zaczął do mnie podchodzić. Popchnął mnie. Odwzajemniłem to.
E: Przestańcie!!!
Ale ja nie miałem zamiaru. Zaczęliśmy się bić. Emily rozdzielała was. Ale żaden z nas nie chciał odpuścić.
E: Przestańcie!!! Chłopacy ratujcieee !!!! Szybko ! Oni się zaraz pozabijają!!!! - krzyczała na cały głos
Po chwili Liam, Louis i Zayn zaczęli wchodzić między nas.
Z: Uspokójcie się!!!
E: Ja stąd wychodzę!
Wtedy przestałem bić mojego rywala.
N: Już nie będziemy. Zostań!
H: Przepraszam Cię Emily ale mi na Tobie tak cholernie zależy!
N: Ale uwierz  mi Emily, że mi bardziej!
H: Nie !!!
N: Mi bardziej zależy ! I zamknij mordę!
H: A chcesz jeszcze raz dostać?
E: Przestańcie!!! Bo zaraz na serio wyjdę! I nie wrócę!
H: Ty zrobiłeś jej jakiś obleśny tort! A ja kupiłem jej najdroższy wisiorek jaki znalazłem w sklepie!
N: Pieniądze nie są najważniejsze!

***
T: O Boże Zayn.... Krew ci leci!
Z: Tak to jest jak się rozdziela najlepszych przyjaciół z bójki.
T: Poczekaj przyniosę lód. Chłopaki wam też przyniosę bo wyglądacie jak nie powiem co...
Kiedy przyniosłaś im lód.
T: Zayn siadaj.
Przyłożyłaś mu zimny okład na brew.
T: Boli cię skarbie? - dałaś mu buziaka
Z: Nie...
T: To dobrze.
Zakleiłaś plastrem ranę. Harry i Niall musieli dać sobie radę sami.
Emily była bardzo zdenerwowana całą tą sytuacją.
Ls: Może byście się pogodzili?
H: Chyba oszalałeś. On zabiera mi dziewczynę, na której mi bardzo zależy. Niech się od niej odczepi to wtedy będziemy rozmawiać!
N: To ty się odczep od Emily!
Ls: Zamknijcie te mordy!!!! Rozumiem, że wam zależy na niej ale to jej dajcie podjąć decyzję kogo woli! To wasze kłócenie się nic nie da!

**Z perspektywy Emily**
Co ja zrobiłam... Prze zemnie najlepsi przyjaciele się pokłócili... Pokłócili to mało powiedziane. Pobili się. O mnie. Co ja mam teraz zrobić? Którego wybrać? Obydwoje mają w sobie coś wspaniałego! Nie będę umiała wybrać... Niall jest taki słodki, widać, że mu bardzo zależy. Gdyby wtedy się nie pośpieszył to nie byłoby w ogóle takiej sytuacji. Harry jest bardzo męski, świetnie całuje i zrobił by dla mnie wszystko. Co mam robić?! Boję się o nich... Jak sobie coś zrobią? Gdyby nie reszta chłopaków, chyba by się pozabijali. To będzie najtrudniejsza decyzja w moim życiu. Czy dobrą podejmę...? Tego nikt nie wie...

*** 
T: Kochanie, chodź na spacer....
Z: Ok... Z Tobą zawsze- dał Ci buziaka
Wyszliście z domu. Szliście w stronę parku. Złapaliście się za rękę i rozmawialiście o sytuacji, która zaszła dzisiaj w domu.
T: Moje biedactwo.... Musiałeś też dostać.... Na pewno Cię nie boli?
Z: Przestań się już martwić... Nie boli, jest okej.
T: A jak trzeba będzie to zszyć?
Z: Bez przesady... Lekko dostałem.
T: Oby...
Spacerowaliście 1,5 godziny.
W domu:
E: (T.I) chodźmy już....
T: No dobra... Jest już 22 to na Nas już pora...
Z: Kochaniee... Nie zostawiaj mnie. Kocham Cię
T: Też cię kocham ale musimy już iść...
Ubrałyście buty i pożegnałyście się z chłopakiem. Ty oczywiście nie umiałaś oderwać się od Zayn'a.
W drodze do domu:
T: I co ? Kogo wybierzesz?
E: Sama nie wiem ... Do każdego coś czuję. Nie mogę wybrać obu....
T: No nie możesz.... Moim zdaniem bardziej męski i dojrzały jest Harry, ale za to Niall jest słodki.- uśmiechnęłaś się
E: No wiem. Co mam robić? Może na razie poczekam z tą decyzją?
T: Tak będzie najlepiej... Najgorsze jest to, że cała atmosfera w domu się popsuła.
E: Nie chciałam żeby tak wyszło. Miało być tak pięknie z Niall'em ale on to zniszczył. - zaczęła szlochać
T: Nie płacz.... Bez znaczenia którego wybierzesz ja będę z Tobą - przytuliłaś Emily
E: Kocham Cię.
T: No ja Ciebie też.... To jutro jeszcze zadzwonię.
E: Ok. Pa.
T: Pa

Tobie zostało jeszcze kilka kroków do domu. Nagle poczułaś mocne szarpnięcie. Obróciłaś się i ujrzałaś .........





Nawet szybko udało mi się napisać ten rozdział... Znowu pozostawiam w niepewności. Chociaż domyślam się, że wiecie kto się za tym kryje. Piszcie w komentarzach czy wolicie żeby Emily była z Niall'em czy Harrym. Niestety  ferie już mi się kończą ... :( Co oznacza, że będę rzadziej dodawała posty... Proszę o więcej komentarzy bo zauważyłam, że jest ich co raz mniej co mnie bardzo niepokoi. Jak już przeczytałeś to komentuj!^^ Każdy może dodać komentarz! :D
Pozdrawiam, Aga :* 









24 komentarze:

  1. Z Harrym, z Harrym :D Albo z Niallem :D aaa sama nie wiem, może z jednym i drugim?
    Tak znowu zostawiasz nas w niepewności, chyba muszę na Ciebie nakrzyczeć!! a Ty,Ty niedobra ;p
    Rozdział genialny, :) mam jednak nadzieje że CI dwaj dojdą do porozumienia :) Pozdrawiam Asiek:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurde... Też sama nie wiem z kim ma być xd
      Dziękuję:* I również pozdrawiam :) <3

      Usuń
  2. A ja Ci moiwe ze ma byc z Niallem i koniec kropka xD Albo jak napiszesz z kims innym uuuuuu... Narazasz mi sie dziewczyno xD
    Hm... Co jak co to ja pomyslalam ze to Harry zaczepil mnie xD Nw dlaczego ale pierwsza mysl to byl wlasnie on... Ale i tak zapewne to bedzie moj romeo *.* ale za to niepewnosc to dostaniesz normalnie kopa w dupe ewentualnie bede Cie dzgac mym tepym olowiek. Wybieraj, co wolisz?
    A co do dzialu to jest zajebisty. No bo jakze mogloby byc inaczej? Normalnie Cie kocham i Twojego bloga rowniez kocham. Czekam z wielkim zniecierpliwieniem na nowy dzial... Ktory mam nadzieje ze pojawi sie szybciutko...
    Pozdrawiam.
    Patrycja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że jesteś ciekawa kto za tym stoi ... Dziękuję bardzo :* Nie wiem czy pojawi się szybko bo szkoła się zaczyna :/ Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. z hazzą!!! kocham cię i ten blog. pokazałam go moim kupelom uważają że jest nieziemski!!! też uważają że powinna być z harrym ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze się zobaczy z kim będzie :) Dziękuję :****

      Usuń
  4. rozdział CUDOWNY !!!! pisz dalej nie moge się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Niallem !!! No, bo nie przeżyje, ma być Niall ;)
    A tak wgl to świetny rozdział ;* ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym chciała, żeby Emily była z Niallem .<3
    wiesz, jestem tu nowa, ale bardzo mi się to opowiadanie podoba i powiem Ci, że zostanę na dłużej.
    ogólnie bardzo lubię opowiadania o One Direction, ale może to dlatego że jestem Directioner. No i jeszcze jest tu Niall... Hm, szczerze Niall jest prawie moim ulubieńcem, choć wszystkich kocham jednocześnie .♥♥ bd zaglądać i dodaję się do obserwowanych !! .:) zapraszam też do mnie, wcale nie piszę tego komentarza żeby tylko się zareklamować, ale korzystam z okazji i myślę że żle tego nie odbierzesz. opowiadanie jest o Niallu, Zaynie i Harrym oraz jednej zdesperowanej nastolatce która nie wie którego wybrać. sądzę, że tyle wystarczy. http://shadow-really-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + nie masz listy obserwującej .xd radzę założyć, to wtedy zwiększy się liczba czytelników ! ale to tak nawiasem mówiąc ;*

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę , że będziesz do mnie zaglądać. Do Ciebie oczywiście też wejdę :) Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  7. Podoba mi się twój Blog! <3 Nominuję cię do Libster Award. Więcej tutaj -------> http://mydreamsaboutfivecrazyboys.blogspot.com/2013/01/libster-award.html :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! :)
    Z przyjemnością informuję, że zostałaś nominowana do zabawy!
    Więcej informacji znajdziesz tutaj;
    http://hello-in-my-world.blogspot.com/p/the-versatile-blogger.html

    Mam także nadzieje że spodoba ci się moje opowiadanie i pozostawisz po sobie ślad:)
    Odwdzięczam się*,*
    P.s napewno jeszcze tutaj zajżę, gdyż świetnie piszesz!;)
    Całuję! ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział świetny. Pierwszy raz jestem na twoim blogu, ale już mi się podoba, od tego miejsca. Oczywiście zaraz zabieram się za poprzednie rozdziały. Moim zdaniem ona powinna być z Niall'em.
    Życzę weny i czekam na kolejny. Jestem bardzo ciekawa dalszych losów.
    Pozdrowionka...:D

    P.S
    Jakbyś mogła to informuj mnie o nowych rozdziałach na moim blogu.
    opowiadanie-1d-boys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Oczywiście będę Cię informować :)

      Usuń
  10. Rozdział Geniallny. Ogólnie masz zajebistego bloga. Podoba mi sie to co piszesz i w jaki sposób. Widać ,ze wkładasz w to dużo pracy i czasu. Co od razu widać czytając. Piszesz taką lekkością,że tak miło się to czyta.
    Bell.
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona zakochana w nim,on na każdym kroku wyśmiewa się z niej,ale czy na pewno nic do niej nie czuje?!Przez niego ona popada w nałóg!Czy uda się jej wyjść z nałogu,czy będą oni razem? Jeśli chcesz to wiedzieć zapraszam do obserwowania i czytania mojego nowego bloga http://you-drugtome.blogspot.com/
    Ostrzegam blog różni się od innych blogów,w formie takiej,że występuje w nim dużo przekleństw! Zapraszam Martyna

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały rozdział ! <333 Znowu się skupiam na tych zajebistych gifach,haha xD
    Czekam na CD i zapraszam na nowy rozdział do siebie ;*
    http://inlovewith1dstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń